Ny vecka med nya möjligheter.

Ny vecka på flera sätt. Jag ska nämligen börja jobba lite mer nu. Har redan tre dagar inplanerade.. Helgen var helt fantastisk! En blandning av massa roligheter och små äventyr! Ska lägga upp bilder från skidtävlingen och vandringarna snart! Nu är jag anmäld på vikarielistan för barnomsorgen också, och det är iallafall skönt att hinna vakna av sig själv innan telefonen ringer. Idag ska jag jobba på Enehagen mellan kl. 12 och 17. Sen har jag fått två förfrågningar om i morgon, men då (och onsdag) ska jag jobba på en förskola i Kärda (samma som Sara och Johannas mamma, kul!). Är väldigt skönt att veta någon dag innan när jag ska jobba så jag kan planera lite för dagarna. Var ute och sprang kraftverksrundan i morse, gick fint. Så skönt att vara ute! Ska testa en ny gympa med Elin ikväll sen. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej..

Härligt att höra lina,, kul att jobb börjar komma igång.. ja saknar dig, du får komma hit snart.. ja ha inga inbokade vmo planer än men då hör ja av mig. puss

2011-10-11 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0