En fantastisk helg med ljus, snö och vandring!

Som jag redan sagt är jag så glad för helgen som var. Här kommer endel bilder!
Lights in Alingsås med mamma, Maggan och Lennart var nice.
Om än svårt att fånga på bild. Detta var den finaste ljussättningen tycker jag. Träd-ön. 


Uppleva Hjälmaredsandan ännu en helg. Fantastiskt.


Välkommen hem till mig!
När jag stod där, eller ser den här bilden känner jag mig lite som Carrie i Sex and the city the movie när hon och Mr Big kollar lägenheten och hon tittar fram och säger. Hello, I live here.


Oskar i railtävlingen! Coolare kille är svår att få skådad!


Mikael och David var där och gjorde reportage. Så kul att träffa dem alltså! Magiskt första ögonblick!


Oskar på ett av railen!


Zacke, Noa, jag, Petter och Johannes. och Albin som tar kortet. Vi var ett härligt gäng som kollade denna skiddag.



Oskars gode vän Axel med ett av sina grymma trick.
Han gick dessutom vidare till slutfinalen i Linköping. Så kul!

Söndagen åkte vi ut till skärgården för småvandringar.

Första vandringen gjorde vi på Hälsö. Klippor och stigar och massa fotande i höstträden.


Min fina mor.

Mamma försökte skrämma mig genom att "gömma" sig bakom en klippa...


Mysig fika på Hönö.

Mammas uttryck den här dagen som satt sig i mitt minne: Här känns nästan som man kan studsa lite fram. Så studsade hon iväg på stigen. Sött, eller hur. :)

Kommentarer
Postat av: Petter

Många härliga bilder! Kul att se! :)

2011-10-11 @ 17:38:56
Postat av: pappa

verkligen härliga bilder.

2011-10-11 @ 20:37:59
Postat av: Maggan

Fantastiska bilder o härliga dagar som ni haft!

2011-10-11 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0