Redan mitten av november.

Tiden går så otroligt fort tycker jag. Tänk att vi kommit till mitten av november. Nästa helg är det första advent. Vilket kommer bli grymt mysigt. Nog att det är advent, men jag ska också upp till Elina i norr. Piteå 23-28 november. Nice! Häromdagen fick jag min första adventskalender och julgranarna på torgen börjar komma på sin plats. Hur mysigt är det inte! Fantastiskt! Jag jobbar mer och mer nu vilket är jätteroligt. Alla vardagar denna veckan, och alla dagar fram tills jag åker till Pite. Yej! Pappa jobbar dygn idag (hej pappi! Jag sprang serpentinen ikväll!) jag och mamma ska titta på näst sista avsnittet av Bron kl. 21. Är så otroligt spännande! Får se vi myser till det med Bonde också...

Kommentarer
Postat av: pappa

Hälsning från brandis. Häftig bild Lina.Ja,tiden går verkligen i expressfart. Dagarna bara rusar iväg. Skönt med ett löppass efter jobbet.

2011-11-16 @ 20:21:26
Postat av: Lina

Tack så mkt. Hoppas ni får en lugn natt. Nu har vi kollat på Bron, så otroligt spännande. Jag vågar knappt kolla hela tiden. Bilden ja, mamma som tog den från det andra fågeltornet i nationalparken. Kärda imån, ska bli så kul! Sov så gott.

2011-11-16 @ 22:28:54
Postat av: Elina

Wohoo, finns det verkligen det? Det hade ju varit helt fantastiskt! För jag måste tillbaka, det bara är så.

Om en vecka Lina...



Puss

2011-11-17 @ 23:04:52
URL: http://mittlivialingsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0