Vandring och fika.

Idag fortsatte jag vandringstemat då jag och Julia vandra upp till Blåtjärn. Gölen som vi i vandringsgruppen gjorde fikastopp vid i onsdags på vår trip. Den ligger inte speciellt långt från Hjälmared. Jättefin vandring dit, och platsen är hur vacker som helst! Jag är så glad att äntligen upptäckt stigen jag så länge tänkt ska finnas där uppe på höjderna, norr om sjöarna Lilla och Stora Färgen.


Fikapaus.


Jag och Julia!


Vi gick i terräng. På stig, över is och vatten.


Off road.


När vi lyssna var tystnaden total.


Ett och annat hoppkort, såklart.


Stora Färgen ligger tryggt omfångat i dimman.


Cool is och cool Julia!

Det blev en tvåtimmarspromenad ute i det fria. Härligt härligt.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad härligt, vilka vackra omgivningar, jag blir så sugen! Jag har visserligen varit ute en runda nu, men här i stan o det är inte ritigt detsamma. Ses imorgon!

2011-03-12 @ 18:09:59
Postat av: Lina

Visst är det vackert! Verkligen trevligt att träffas idag! Jag, mor och far gick runt sjön sen. Vilken god lunch också. Säg till när du bokat in massagen! :)

2011-03-13 @ 17:33:59
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0