Släktbesök!

Idag har mamma, pappa, Maggan, Lennart, Kjell och Johan varit här på Hjälmared och hälsat på! Så mysigt och roligt! Vi åt lunch i herrgården. -ris och kycklinggryta med grönsaker. Riktigt gott! Vi titta till sjön och isen. Promenad genom området och Smedjevinden med mitt fina rum. Därefter åkte Kjell, Johan, Maggan och Lennart. och jag, mamma och pappa gick på promenad runt sjön. Alltid fint. Sedan fika hos mig.

Min söta mor i sin födelsedagsjacka. ;)


Pappa fick upptäcka isberget på nära håll!


Sundet, vilka vyer.

I morse gick jag, Julia och Sara till stan på gudstjänst i pingst. Redigt bra, och trevliga människor och kyrka!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack för att vi fick komma till dig o äta en jättegod middag, ni fick en härlig runda runt sjön förstår jag, jag tog en runda häromkring, när vi kom hem

2011-03-13 @ 20:42:08
Postat av: pappa

Härlig runda Lina.

2011-03-14 @ 09:00:59
Postat av: Lisa

Så härligt det ser ut!

Jag vill också till Hjälmared! Vi har ju inte ens gått runt sjön än. Haha.

2011-03-14 @ 10:04:07
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack att ni kom Maggan, pappa! En riktigt trevlig dag må jag säga! :) Promenader är nice.

Lisa, kanske du besöker nästa torsdag! :) Hoppas!

2011-03-14 @ 12:59:44
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0