Skola.

Idag börjar jag skolan på riktigt igen. Det var fyra veckor och en helg sedan min sista rediga lektion. Veckor av sportlov, lite praktik och fjällen med vasaloppet. Det är spännande och kul att komma igång igen, men det känns ju lite ovanligt. Vi har fått en ny lärare, Elof (Tobias Herrström). Han ska ha oss i Nya Testamentet. Idag på förmiddagen berättade han för oss allmänt om Paulus brev, nu i eftermiddag ska vi i grupp, börja arbeta med breven.

Upptäckte idag att jag fått en till fisk på min lista som jag ogillar. Strömming.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag gilllar inte strömming heller

2011-03-14 @ 22:35:39
Postat av: Lina

Det kanske går i släkten. ;) Konstigt dock, fiskälskare som jag är. Min ogillfisklista består nu av. 1. Hajmal, 2. Strömming.

2011-03-14 @ 22:59:28
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0