Go. go. go. ett fantastiskt go.

Efter 3,5 veckor av lov, praktik och fjällvecka är jag nästan tillbaka i verkligheten igen. Måste berätta att jag är lite seg på att skriva här på datan nu, fingrarna löper inte så snabbt, känns som jag vänjt mig av nu efter en vecka och 2 dagar utan... Inte för att jag är en vidare snabbskrivare, men fortare än så här brukar det faktiskt gå. Skulle egentligen inte satt på datan nu ikväll, om det inte skulle vatt att jag behöver beställa linser. Så nu sitter jag här, fast som man blir. :P

Nu är jag hemma på Hjälmared! Det känns så bra! Kom hit kl. 17,45 efter tåg från Skövde. Plockat upp grejer, pratat och haft mysig tekväll. :) Åh, vad kul det var att träffa vännerna!
Vasaloppet igår gick verkligen hur bra som helst. Kroppen, skidorna och vädret. Åh! Jag blir salig!! Världens största och äldsta skidlopp, det är sannerligen fantastiskt!
Den här veckan har vi temavecka på skolan. Vilket innebär att tisdag och onsdag ska jag och några till ut och vandra! Så kul! Hoppas jag inte har så mycket träningsvärk imån när jag vaknar. Var allt lite stel på morgonen när vi vaknade idag. Jag ska berätta mer om Vasaloppsveckan senare. :)

Goooooooo VASALOPPSVECKAN!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Har saknat dina inlägg, kul att du är tillbaka igen!

2011-03-07 @ 23:28:49
Postat av: Lina

Kul Maggan. :) Tack för dina hälsningar i veckan!

2011-03-08 @ 20:37:30
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0