Besök.

I helgen får jag hjärtligt besök. Hanna Andersson och Emma Karlsson komer hit till mig!
Så roligt och mysigt vi ska ha här på Hjälmared. Snölandskap som det är också. Blev allt förvånad när jag tittade ut i morse och såg ett vitt täcke av snö utanför. Funderade snabbt om jag verkligen blev positivt överraskad. Men snö är alltid snö. Härligt i alla tider! :D
Var sak har sin tid. Nu är det åter dags för snön!

Om tjugofem minuter ska jag möta Hanna vid bussen! :D och halv sju kommer Emma! :D 

Ananaspaj-bak hemma hos Emma i januari.

Vi har börjat med jätteintressant undervisning i Själavården, sorg. Bemöta sorg och samtal.
I em har vi ett gäng tränat volleyboll. Gött spela ihop sig mer och mer.

Kommentarer
Postat av: pappa

Ha en trevlig helg med dina kompisar.

2011-03-18 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0