Världens sötaste tallrik.

Idag har jag, i princip köpt världens sötaste desserttallrik. Det gjorde mig glad.
.
Vilken myskväll jag hatt hos systrarna Andersson ikväll. Jag, Sara, Johanna och Johannas kompis Rut kvällsfikade ute i solen och pratade en massa. Skola, Saras optikerpraktik, Australien, Hawaii, fashion show.. Så nice. Just vad jag behövde. Har nästan varit lite drygt att vara hemma här själv när alla andra jobbar, eller Lisa är hos Robin. Kontrasternas kontrast om man jämför mot Hjälmared där man alltid har vännerna nära.
.
I dagarna har jag bakat scones, bakat bärpaj, gjort musli, fikat, varit på intervju, fått sommarjobb, haft syskondate i Hestra, pancake party, lämnat kläder, besökt Erikshjälpen, packat upp alla kläder och prylar från Hjälmared, fixat på mitt rum, (åh, vad jag älskar mitt rum må jag säga!) hängt på altanen, cyklat, plockat blommor, grillat korv, haft OK Stigent-träff, tvättat, kollat magasin och tidningar, dessutom har jag kokat kikärtor.
.
Dagarna har varit nice faktiskt. Saknar bara att kunna ut och träna. Är därför jag är lite rastlös och tänker vad jag kan fylla dagarna med, annars tar ju alltid träningen upp sin tid. Dagens lilla motion var att cykla till Sara och Johanna. Det var allt härligt! Alltså detta vädret är ju helt fantastiskt, heja sommaren!

Kommentarer
Postat av: emma

hej

Och på söndag kommer du hem till mig, det ska bli såå mysigt att ha dig här...

Blev det sommarjobb i hestra i sommar?? Hur många veckor??

vi får prata ut om ALLT när du kommer...

kram

2011-06-02 @ 07:46:30
Postat av: julia

du verkar ha haft det bra! scones, kikärtor - så nice! ;) saknar dig!

2011-06-02 @ 10:16:10
URL: http://bjorkro.blogg.se/
Postat av: pappa

Bärpajen var fantastisk god Lina.

2011-06-02 @ 10:59:00
Postat av: Ylva

Grattis till sommarjobbet!! :) Var är det du ska jobba?

2011-06-06 @ 00:40:34
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack, jag ska jobba i Hestra. Aktivitetsledare tillsammans med en tjej, för turisterna som kommer dit i sommar. (mestadels holländare.) Kanotdagar, ridning, skattjakter, fiske, älgsafari mm.

2011-06-06 @ 17:03:12
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Ylva

Åh vad roligt! Jag kan tänka mig att det passar dig perfekt! :D

2011-06-06 @ 20:58:06
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0