Varberg.

Idag har jag och Hanna varit i Varberg. Varberg är verkligen en av de finaste städer jag vet. Älskar att strosa runt vid fästningen. Det är en speciell, underbar känsla att vara i Varberg.
Anledningen att vi åkte dit är att vi hälsat på en församling där, som söker teamare. Det känns väldigt bra att varit där nu. De var väldigt positiva till oss och till team. Ska låta det sjunka in och fundera lite. Sen får vi se vart hösten bär av.
.
Jag och Hanna gick runt vid fästningen och havet, sedan träffade vi Emma och David för en lunch. Helt fantastiskt att träffa Emma igen! Hjälmared var senaste gången, och det känns verkligen längesedan. Jättelängesen! Hanna började jobba nu kl. 16 så det blev inte så lång visit i Varberg. Nu ligger jag hemma i gräset och tänkte lyssna på musik, vila och läsa lite.
Heja sommaren.

Premiärinviger min hallonfärgade volangbikini idag. Från bikinisarnas land, Australia!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, gillar't - så himla fin bikini ju! Hoppas allt är bra med dig Lina <3

2011-06-18 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0