Snö i dröm.

I natt drömde jag en häftig grej. Det var sommar, men jag hade fått reda på att det plötsligt fanns en massa snö, och det skulle snöa ännu mera. Det var inte på vilket ställe som helst snön fanns, utan i lilla Gnosjö... Jag skulle få åka skidor! Det var inga av mina vänner som kunde förstå min lyriskhet över snöns ankomst mitt i sommaren, de var sannerligen inga skidentusiaster..
Det var en cool känsla jag hade i drömmen.

I helgen åker vi till Helsingborg för att springa de roligaste tävlingarna under året. Tre skåningar och en dansk. 4 sprint/medel-etapper varav en är i Helsingör. Ska bli roligt! Hoppas sommaren är där i helgen. Till tävlingen ikväll kommer ingen mindre än Sofia Esbjörnsson. Hurra, så kul att träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0