OK Stigen går för klubbläger.

Idag ska vi åka till Ronneby på orienteringsläger med OK Stigen. Ikväll vet jag inte vad som väntar oss, men i morgon ska vi tävla. Två tävlingar dessutom. Sedan grillkväll. Söndag har vi en träning. Ska bli kul att umgås i OK Stigen-andan.
.
Jag och Lisa har fått uppdrag att laga pastasallad för nerfärden/ankomsten. Det blir en sallad med fullkornspasta, kyckling, körsbärstomater, pesto, sallad, mozzarella cheese och cashew nuts. (och kikärtor brevid såklart).
.
Ser fram emot helgen och att få orientera och träna igen! Min vrist känns i stort sätt helt återställt nu, hurra!
.
Jag såg Petter på TV idag! Var allt coolt. Var sändning från Sweden rock på nyhetsmorgon. Intervju med Dan Reed och ett klipp från hans konsert igår. Av de få sekundrarna de visade publiken tyckte jag mig ana en Petter där, när han sedan vände sig till killen bredvid (Jakob) fick jag bekräftat att det faktiskt var han. Så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0