Helsingborg. Sofia, etapp 1, etapp 2.

Nu kom vi just back till hotellet efter en tripp i Helsingör. Dagens etapp var 3,5 km i skog med ganska mkt grönområden, mossar och en och annan bäck. Lite fin bokskog också. Jag skulle hoppa över en bäck då jag i stället sjönk rakt ner i den.. marken som jag tänkte ta avstamp ifrån visade sig vara mjuk så jag snubbla i. Hehe. Kom 7/30 idag. Sen åt vi rödspätta och potatis vid torget. Riktigt gott var det. Serveras egentligen med pommes, men eftersom varken jag eller Lisa gillar det speciellt tvärsa de snällt nog torget och fixa det till oss. Nu ska vi fika lite fika som vi köpte i Danmark. Sen ikväll är etapp 3. Ska verkligen bli roligt. Är ren sprintorientering!
.
Gårdagen kunde gått hur bra som helst. En ynka kontroll gjorde att jag missade 7 minuter. Åh, jag var så irriterad på det där koloniområdet som inte gick att springa över, Tycker de skulle hatt det markerat som förbjudet område på kartan. Bidrog till att jag läste fel och irrade runt i ett grönområde fullt av brännässlor, taggtrådar och tistlar. Inte så nice! Kom 16/30.
.
Sofia kom till tävlingen igår och hejade på oss. Så härligt att träffa henne igen! Tror hon fick med sig många nya intryck. Är så roligt när man visar upp en tävling för någon som inte orienterat. Det är ju rätt annorlunda ändå. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Förargligt att behöva irra omkring, förstår din frustration, kul att träffa vänner!

2011-06-18 @ 19:55:12
Postat av: Lina

Ja, uuuu vad irri det var! Tur jag hade Sofia att glädjas mer över! :)

Nu har vi just sprungit 3:e etappen! Gick jättebra! Kul med sprint!

2011-06-18 @ 21:11:07
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Frida

fina bruttor! kan tänka mig att imponansen var stor från sofias sida, att få bevittna en äkta orienteringstävling a la Lina :) <3

2011-06-19 @ 01:26:56
Postat av: julia

åh så fina tjejer! :D <3

2011-06-23 @ 15:26:16
URL: http://bjorkro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0