Födelsedag.

22 år sedan jag föddes nu då. Hur ska jag börja, Grattis till mig på födelsedagen! Hoppas dagen är fantastisk och det blir en födelsedag med mycket glädje, skratt och kärlek. Jo, då. Visst har jag haft mycket skratt, iallafall i morse när mamma, pappa, Lisa och Robin kom in till mig sjungandes Jag må hon leva! Vaknade sekunderna innan de trippade in, precis som då jag var liten. Det är kanske en spänning med födelsedagar, att vakna innan de vackra morgonstämmorna når öronen.
Mest spännande presenten är än så länge från Petter. Nog att han älskar fotboll, och jag har varit så mycket antifotboll någon kan vara, typ. Så får jag då en fotbollströja av honom! Inte vilken som helst. Arsenal, Sandström, 10. Kan inte bli coolare.
Det var väldigt roligt, jag skratta högt för mig själv då jag öppnade paketen.
.
Resten av familjen har jobbat idag, och jag har haft all tid i världen att förbereda, laga mat och duka för min fest. Det ska bli så roligt att fira födelsedagen med mina Värnamotjejer ikväll!
.
Tack för alla hälsningar från er kära vänner och familj. Ni betyder så mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0