Lina vaktmästare.

Idag har jag känt mig som en riktig vaktmästare. Inte en som bara rensar ogräs och klipper gräs.. utan en som går runt och fixar! Jag har fått en lektion i biltvättning av ingen mindre än Ernie som är pistvaktmästare. Därefter tvättade jag min och Marias firmabuss skinande ren! Jag har satt på nya klisternummer på kanoterna, och det var mig Lovisa och Sarha i receptionen frågade angående kanothänglåsen. Två stycken som kärvade. Det gick jag ner med en sprayburk och fixade. Haha. Kul.

En 65:a, mitt bästa verktyg.


Ernies vänner.
Han tycker jag ska köra pistmaskinen nästa vinter.. Hehe.

Efter den här sommaren kommer jag att vara fullfjädrat händig!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Allsidigt jobb du har, passar nog dig utmärkt!

2011-07-07 @ 08:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0