Trollywood.

Här kommer en hälsning från Trollywood. Solen skiner och det är kallt. Vänskapen spirar till min vän Christin som jag hälsar på. Riktigt nice att äntligen komma på besök.
Efter skolan åkte jag med Johanna och Annie hit. (klasskompisar som dagligen pendlar från Trollhättan till Hjälmared.) I em har jag och Christin gått i stan, chai latte på Espresso House. Mys! Nu har vi just ätit middag. Pastagryta med kyckling, champinjoner, körsbärstomater, creme fraiche och massa pesto. How nice! Snart ska vi se om vi kan få igång filmen
Letters to Juliet. Christin ringer just nu Småland för lite hjälp. ;)
Taylor Swift sjunger soundtracket. :)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt med "presto" Lina. kommer du ihåg?

2011-01-21 @ 22:34:24
Postat av: Lina

Klart jag kommer ihåg! :) Sagt vår story några gånger redan. :)

2011-01-25 @ 23:40:40
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0