The room.

Mitt rum är nytapetserat, tack pappa! Du duktiga man som kan allting! Nu ska jag bara hänga in alla kläder och få lite ordning på grejerna. Vilket inte är så bara. Jag behöver det ursnygga trädet, fina, nätta vita hyllor, de rosa marimekko-iittala ljuslyktorna, nya gardiner. (Först ska jag bestämma vilken style jag ska toucha på rummet. haha. gardinerna utgör faktiskt grunden för det.) och endel annat..
Nåväl, det här kommer ta lite tid. Men fint blir det!
Vitt. vitt. vitt. Min favoritfärg i rum!
Taket ska också målas vitare.
Linnea Swedish Design.
Snart kommer läckra tavlan kusin Linnea gjort att hänga på min vägg!

Oups, nu ringde Eric att han snart kommer hem. Och jag som översvämmat både hans och Lisas rum med mina kläder och stuffs..
-Hurry Harry!
-Run Ron!
Var bara tvungen (på tal om att skynda mig lite).
Tycker den lilla Harry Potter-dialogen är så rolig. Haha.
linnea.com.au -kolla där!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är tavlan cool!

2011-01-08 @ 10:37:35
Postat av: Lina

Ja, det är den verkligen! Många fina grejer hon tillverkar, Linnea! :)

2011-01-08 @ 20:49:58
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0