Ski och skoter.

Nu taggar jag skoterkörning!
Var ute och åkte skidor på mossen ikväll. 21 km. Jag, pannlampan och ipoden.
(The Script rocks, tack Petter!) Fridfullt skönt.
Släckte lampan bara för att, några gånger. Usch vad mörkt det blev. Tänk hade batteriet tagit slut när jag var som längst bort. Jo jag tänkte faktiskt tanken där ute. Undra hur lång tid det hade tagit att hitta tillbaka till bilen. Tänk hade jag blivit tvungen att tillbringa natten där i snön. Scary. Jag har inga vidare erfarenheter av att sova ute i vintern. Lyckligtvis hann jag runt tre varv i lampans ljus. Innan jag börja åka iväg på första varvet mötte jag tre personer som börja snacka hur proffsig jag såg ut. haha.
.
Känns redan som jag har träningsvärk. Kan det vara det? Den brukar ju komma två dagar efter.. Men kul om det nu skulle vara. Inträffar inte så ofta. men jag måste börja åka lite mer på serri nu. Är ju bara två månader kvar till Vasan!
.
När jag nu ikväll, för 10 min sedan, trodde att jag var som tröttast nämnde pappa skotern. Joo, nu om en kvart ska jag och pappa upp till Borgen för att spåra och köra skoter. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: pappa

Lite vasaloppskänsla att åka på Store mosse. Fast inte i mörker förståss. Härlig skoterkörning Lina.

2011-01-05 @ 08:29:31
Postat av: Lisa

Det skulle ju bara vara att följa spåren! ;)



Tur att batteriet höll iallafall.

2011-01-05 @ 10:02:04
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Vasaloppskänsla för de som åker på till mörkrets inbrott ;)

Härlig skoterkörning!



Nae Lisa, det hade inte alls bara varit att följa spåren!

Dessutom snöade det. och vad händer då.. Jo spåren blåser igen.

2011-01-05 @ 11:06:13
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Du låter klok Lisa, men kanske inte ens spåren var tydliga i mörkret. Du får skaffa GPS Lina så man kan hitta dig om du skulle försvinna i mörkret.

2011-01-05 @ 11:19:39
Postat av: Lina

Ja, haha. Jag kanske ska ta å göra det, ifall att liksom ;)

2011-01-05 @ 11:32:08
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Om det vore så enkelt som Lisa föreslår, men det är det ju inte. Du får skaffa GPS så man kan lokalisera dig om du skulle råka åka vilse.

2011-01-05 @ 12:10:08
Postat av: Maggan

Nu blev det visst tårta på tårta. Jag hittade inte mitt inlägg först så därför skrev jag ett nytt. Går det att ta bort det ena?

2011-01-05 @ 12:12:52
Postat av: Lina

Ja, men det är ju kul med en tårta ibland :) Fast jag kan nog ta bort det om du vill? Men jag tycker det kan vara kvar :)

2011-01-05 @ 13:22:07
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0