Måndag, ski och Växjö.

Inte en människa gjorde sig förnär, bara jag och far. tystnad såsom två par skidor i spåren. -10. solen på uppgång i horisonten. En lovely morning på Store Mosse.
-
Hem- duscha- frukost. Sedan åkte jag, mammi och pappi till Växjö. -shoppingstaden. Tyvärr hade affärerna inget vidare intressant att erbjuda mig. Jag köpte ett träningslinne på Naturbolaget iallfall. Go indoorwalking. ;)
-
Här kan man se skillnad i shoppingväg:
Jag: träningslinne och nya marimekkoblock+mapp.
mamma: läderaxelväska
pappa: pensel och minilampa till köksfläkten.
-
Lisa kom hem till Värnamo från Tandådalen, Skövde på kvällen. Då blev det chokladfondue med frukt. Sedan systerkvalitetstid. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0