En halvvasa.

En halvvasa, 45 km på två dagar för mig.
I tisdags åkte jag ju 21 km skidor på mossen. och igår satte jag nytt varvrekord i Borgen. 10 varv x 2,4 km.
Så mmm, 45 km på två dagar, that's nice! :D Gick riktigt bra att åka igår, och till skilnad från på mossen så går ett varv på elljuset i Borgen så snabbt! och det är så rolig bana att det är superlätt att ta ett varv till, som blir ett varv till som också det blir ännu ett varv. Om man har krafterna till det vill säga. Det är ett krävande spår med dess backar. Men desto mer träning. Sedan sprang jag dessutom hem från Borgen. Jag kom nog in i runner's/skier's high ;D (Älskar känslan, endorfinerna springer runt i hela kroppen. haha).
På kvällen kom Sara, Johanna och Christin hit till mig och Lisa. :) Prat och skratt varvat om ett annat. Riktigt härlig tjejkväll.
.
I eftermiddag kommer Hanna till mig! :D
Nu ska jag ut och springa i snöstormen. Hej hej!
Härliga Entjärnsrundan Trysil.

Kommentarer
Postat av: Tim

Grym du är Lina. Tror allt att din far får passa sig på vasan nu:) jag kommer ihåg att du berömde en som hade kört 10 varv på borgen förra veckan, så nu är det min tur att berömma dig:) hur gick löpningen då? här hade dom inte skrapat vägen så det va sjukt mycket snömodd. bra jobbar än en gång:)

2011-01-06 @ 11:35:28
Postat av: pappa

Jag känner igen det där Lina. Ah, Jag tar ett varv till. Vilken bild från Entjärnsrundan. Vilka spår! sk. räls och ryggtavlan på Lisa.

2011-01-06 @ 13:16:07
Postat av: Maggan

Nu har jag varit ute o gått en sväng, det var extra träning för benen där det inte var plogat, det smakar bra med en kopp kaffe efter detta.

2011-01-06 @ 14:59:46
Postat av: christin

Tror vi skrattade riktigt mycket igår, hade knappt nån mascara kvar när jag kom hem ;D

2011-01-06 @ 16:32:53
Postat av: Lina

Men tack Tim! :) Ja, 10 varv är en bedrift faktiskt. Tur man blir påmind. :) Löpningen gick väldigt bra, trots snövägar. Gick bra att springa i hjulspåren.



Ja pappa, att entjärn! :) Ryggen på mig också, om du kan urskilja den ;) Kommer du ihåg att vi tog kort på spåren, hur exakt skurna och packade de var? Annars ska jag visa dig imån!



Härligt Maggan. Smakar alltid bättre när man varit ute i friska luften :) och snön! Fantastiskt.



Haha, Christin, härligt! :) Jo, vi skrattade länge och mycket! :D

2011-01-06 @ 22:21:11
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0