What a wonderful night!

Som jag sagt flera gånger blev festkvällen fantastisk! Bjudning kl.18 i Herrgården. Där mottogs vi av lärare och rektorer för drink och förrätt.
Sindi och jag. Cider med små söta, röda lingon.

Pite-Elina och Öxnevalla-Sindi. Förrätt.

Vårt bord. Bibeltjejer och hälsocoachgirls. Otroligt trevligt!

:)

Därefter kom Hanna och Björn in med aftonens huvudrätt. Sagolik kycklingfilé och klyftpotatis på en bädd av färska, fina salladsblad. Till detta en gyllene sås och gnistrande röd gelé.
Middag.

Bordsvärd Björn och värdinna Hanna.


Dessert, chokladpudding med färska hallon. Kaffe.

Elin och Olivia.

Snygga lärare vi har där i bakgrunden.

Fina klasskompisar.

Efter middag gick vi till aulan i skolan för lärarnas elevspex. Av det 1 h och 40 min långa spexet var det inte många minuter jag inte storskrattade. Fantastiskt!

Jag, Petter och Zacke.

Gott gäng.

Palt! Det drevs om norrlänningarna.

Mamma Micke!
Så hette årets spex. Annie i idol-klassen, var huvudperson. Ellen spelade henne.
Våra lärare är så sjukt grymma!

Efter spexet, -häng i oasen med goa och roliga vänner.
Åh, härlig festkväll!

Kommentarer
Postat av: emma

What a night!!! (kväll!?)

Åh, jag vilka goa och härliga människor du har omkring dig. Folkhögskolelivet är ju underbart!!



WIE!!, nu har du sportlov, sen kommer du och gör jönnet osäkert, längtar så!!! kramar

2011-02-14 @ 18:20:20
Postat av: Maggan

Vilken härlig tid på Hjälmared du kommer att ha o minnas i framtiden Lina!

2011-02-15 @ 09:36:13
Postat av: Lina

Ja då Emma. ;) What a night. Kallar ju bara ungkvällen för evening vettu. Haha. Folkislivet är gott på många sätt. :) Ja, nästa vecka kommer jag! :)



Ja, Maggan. Härliga och fina minnen. :)

2011-02-16 @ 19:20:06
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0