Det som skulle blitt skidtävling.

Det tråkigaste jag har varit med om på länge var att tidigt söndag morgon inse att jag inte skulle kunna åka skidtävlingen den dagen. sjuk! Jag ville, jag ville, jag ville verkligen. och jag är så less på illamående och magont. Varför drabbas jag. Ska inte beskriva natten för er, men efter jag somnat om igen när resten av familjen åkte till tävlingen sov jag till 12,10. Låg i soffan hela em sen. Kollade på SM i ski.
Mitt liv som Hellner. Halv 8 hos mig. Vinterstudion med sammandrag av SM-veckan, -skidor, curling och skridskor. Började kolla på både Shrek och En prinsessas dagbok. Höjdpunkten var att 7 minuter gå runt ute i trädgården. Vilken härlig luft.
.
För mina duktiga familjemedlemmar gick tävlingen på 39 km bra!
Eric åkte på 2,47. mamma 3,07 och Lisa 3,34. Toppenjobbat. :)
.
Idag mår jag bättre som tur är. Var efter min lilla filfrukost som magont och illamående gjorde sken igen. Men det håller på att försvinna. Te framför skidorna på tv. I eftermiddag åker jag tillbaka till Hjälmared.
Ska nog ut och andas i trädgården innan dess. :)
Johanna, Elina, surfrescue man, jag. Surfers Paradise feb -10.








Kommentarer
Postat av: Maggan

Skönt att du känner dig bättre, visst är det tjiligt när det inte blir som man tänkt sig, men that´s life!

2011-02-07 @ 13:49:37
Postat av: emma

sötis!!

Hörde av lisa att du inte kunde vara med. Ja usch de är inte kul att vara sjuk..



Ja har självstudiedag idag, ja ha tränat och gått på stan på fm. Nu i em sitter ja och försöker ta mig igenom en jättetråkig bok. Håller motivationen uppe med kiwi!! )

pusss

2011-02-07 @ 16:23:24
Postat av: julia

välkommen tillbaka vännen! :) <3

2011-02-07 @ 16:29:39
URL: http://bjorkro.blogg.se/
Postat av: elina

oooh<3 för ett år sen exakt idag landade vi i sydney. sen hälsade vi på dig, bästa!!! och förra veckan åt jag scones tre kvällar. gissa om jag tänkte på dig? :) wii



krya på dig!!!! pusspuss

2011-02-07 @ 16:35:12
Postat av: pappa

Skönt att du blev bättre så snart. Det är det viktigaste.

Tummis

2011-02-07 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0