Hej onsdag.


Frida, Martin och Annie.
Ikväll har vi kollat fotboll. Hjälmaredscupen. Vårt Bibel/Idol-lag, Elefantpojkarna vann finalen i B-slutspel. Deras två sista matcher spelade de verkligen bra! och många mål! Härligt!

Vi slutade vid lunch idag. Därefter spelade jag, Zacke, Petter, Annie, Jakob och Martin yatzy. Sen stack jag och Petter ut och sprang kanotrundan. Direkt till hallen för fotbollsträning. Repetition av gårdagen + endel nytt. Använde oss bl.a. av konor idag. Städat mitt rum. Middag, yatzy och sedan Hjälmaredscupen kl. 19-22. Fin dag! Jag är dessutom riktigt frisk nu. Härligt.



I frid vill jag lägga mig ner,
och i frid får jag somna in.
Ty du Herre låter mig bo
i trygghet och i ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0