God jul.


Dan före dopparedan. Idag gick jag upp kl 7,10 för att titta på julkalendern. Brukar spela in och titta senare på morgonen annars, men det är sannerligen något speciellt att titta när den sänds på riktig tid. Det är mörkt ute och man myser upp sig i soffan med filt, kuddar och tända ljus. Tycker jag verkligen om. Så fint. Sen har jag och pappa varit och julhandlat mat. Träffade Katarina och Hanna i affären vilket bidrog till en mycket trevlig pratstund. Jag och Lisa har gått en sväng i stan och köpt en julklapp till den roliga julklappsleken. Jag är förvånad att det är så pass många människor som är ute så här i sista minuten med sina julklappar. Det var mycket folk på stan med andra ord. Ikväll var jag och pappa ute på ett löppass. Det är så skönt att kunna träna på riktigt igen. Och passen med min far är sannerligen riktigt. Han är rå. ;) Eric har kommit hem till Värnamo ikväll. Så roligt. Han kom hem från Afghanistan för knappt två veckor sedan. För gott. :) Julgranen jag och pappa högg är klädd, paketen är inslagna och vi har precis pre-smakat lite julmat. Nu blir det På Spåret med mam, pap och Lisa.
En riktigt fin kväll och julafton önskar jag er. Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en riktig mysig helg med dina nära o kära!

2011-12-23 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0