Besök av afrikaner.

Idag är det två veckor sedan min laserbehandling vilket betyder att jag får börja träna igen! Känns så otroligt härligt! Är så länge sedan jag tränade på redigt. Visserligen sprang jag en runda i torsdags, och promenerat endel, men att det nu är tillåtet att ta ut mig. Åhhh. Göttigt! Ska dock passa mig för svett kring ögonen, men det ska gå bra!
Idag började jag inte jobba förrens kl 11,30 så sprang en runda i morse. Och ikväll ska jag och Christin på det tuffaste och häftigaste styrkepasset jag ever varit på. Nice! Sen ikväll ska vi ha afrikaner på besök. Så här att mammas jobbarkompis är från Kenya, och hennes syster med familj är på besök i Sverige. Då tyckte mamma att de skulle få se ett "äkta svenskt hem". Så ikväll ska de då på middag här. Känns rätt spännande tycker jag! Det hade ändå varit fräckt om det varit African power dance jag skulle på ikväll istället. Kunde jag kommit i rätt mood för att sedan fortsätta känslan här hemma med våra gäster.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Låter trevligt, men håller med dig att afrikansk dans skulle suttit fint innan afrikabesöket!

2011-12-19 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0