Jönköping.

Skärtorsdagen detta påsklov tillbringade jag i Jönköping tillsammans med Petter!
Så mycket folk som sökte parkering samtidigt som vi ledde till ett parkeringsirrande jag sällan upplevt, sen blev det promenad i solen längs Vättern. Thaifooden var efterlängtad av våra hungriga magar. Vi träffa på Christin och hennes vän Thess. Sedan blev det shopping. Många fina syner som fick mig att le. Vistelsen avslutades med picnic uppe på Taberg.
Vi som gillar vyer. Nice!

Tussilago vid Vätterstranden. piren. shopping.



Jordgubbar på Taberg. Känsla.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg skjorta. ;)



Härligt att du hade ett så bra påsklov. Det hade jag också. :)

2011-05-01 @ 23:11:18
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Men tack du Lisa. ;) Påsklovet var allt så nice! Nu väntar Italien!!

2011-05-02 @ 01:21:16
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0