Flammel rammel i vårvindarna.

Vår nyaste tillskott i lärarkåren, Elof är verkligen hur bra som helst. Han har koll på så mycket. Idag har vi snackat om Kvinnosynen i Bibeln. Så intressant.

Fantastiskt väder idag! Jag, Petter och Emma gick en sväng till bryggan efter vi sluta, så härligt. :)



Våren är här. Sett så många vackra snödroppar idag!

Ikväll var jag, Elin och Julia på zumba och core. Sen hade vi även sälle med Elina och Sindi hem. Jag känner mig rätt sliten dock. Jag och Elin föll runt i huset av trötthet nu när vi kom hem. Elin ramla över sin tvätt, och jag hamna på golvet av badrummet. Käre tid. Vi skada oss inte iallafall. Elin trodde just att hon somna stående.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, vilken underbar dag, jag tog mig en stavgångspromenad på eftermiddagen, hur skönt som helst, men jag såg inga vårblommor, men hörde fågelsång!

2011-04-04 @ 21:48:29
Postat av: Lina

Åh, vad härligt Maggan! :) Jag gillar också stavgång!

2011-04-05 @ 15:53:15
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0