S.Ö.T

Förra torsdagen sprang jag och Frida terrängtävling vid Hjortstugan. S.Ö.T. -Skogshjortarnas Öppna Terrängserie. Verkligen jätteroligt! Banan var såååå fin och det kändes väldigt bra i kroppen. Skoj! :) 
Det var i detta lopp Frida gjorde sin tävlingspremiär inom löpningen. Härlig hon var också. Satte nummerlappen upp och ner. "Hur långt är 2,5 km?" "Vad betyder kupperat?" ;) :)
Imån blir det deltävling nummer två. 
Jag och Frida vann förresten våra damklasser. Jag 6 km och Frida 2,5.  

Taggad :)


Go Frida!


Kanonnöjda tjejer :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Lycka till imån. Det är väl samma sträcka?

Tummis pappa

2010-09-08 @ 20:56:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Tack! Yes det är det! Jag sprang den i söndags, så jag har lite fördel nu.. mot mig själv och i torsdags iallafall. :) De andra har la vatt där hundra gånger typ. Tummis!

2010-09-08 @ 23:52:42
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0