Thai and bowling a friday night.

Fredag kväll gav vi oss ur Hjälmaredsbubblan och in till civilisationen i Alingsås. Vi började kvällen med thaimat och sedan bowling innan den avslutades med Idol i Anitas.


God thaifood på Aling-thai..





En riktig toppenkväll! :) :)

Idag, lördag har vi myst runt i stan och dess affärer. Sen a big coffee latte på Espresso House :) Nu när vi kom hem blev det knäckis med massa gullök, ingefära te och veckorevyn. Hmm :) :) Å jag vill bli frisk! Näsan rinner som ett vattenfall. Nästan överdoserat mig med nässpray nu två dagar.. Tar det lugnt med det nu. Vill ju inte dopa mig direkt.. (nässpray kan ju ha den effekten)
Ikväll blir det hemafton. Jag har ju inte varit här på flera helger så det är riktigt skoj att stanna här nu :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad kul ni verkar ha tillsammans!

2010-10-16 @ 17:57:24
Postat av: pappa

Du får ta det lite lugnt så piggnar du snart till. Hoppas kvällen blir trevlig.

Tummis pappa

2010-10-16 @ 19:45:57
Postat av: Lovisa

Kul att läsa din blogg Lina:) fina bilder med. Haha. Kram!

2010-10-17 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0