Hemma.

Nu är jag hemma. Det är härligt! Jag, Lisa och Eric :) är hemma hos mor och far. Första gången alla fem är samlade sedan i somras.
-
Efter en skoldag som innehöll målande av vattenfärgsmålande och en lektion med härliga Hanna i Själavård, snackade om 4 olika stadier i sin kristna tro. fick vi höstlov. Sista natten med gänget igår bidrog till min trötthet på sista lektionen. For i bädd kl 3 i morses (jo, i hjälmaredstrakten säger man faktiskt -s på morse... lite smålojt. Kommer ihåg att vi haft diskussion om detta S med några av Lisas boråskompisar, och nu har jag nästan börjat använda det. Aaa. Mitt småländska morse-uttal med ett S. Hrm... haha) Vi hade iallfall en mysig kväll med blåbärssoppa, massage och massa skratt. Massage i två timmar, det ni! How nice!
-
Jag och Zacke åkte med Jakob hem. I Borås stannade vi till i värsta fiskeaffären. Så cool. Fanns hur mycket grejer som helst, sicken vetenskap det där med fiske är! Väggarna var helt fulla av prydligt upphängda drag i alla dess olika former, storlekar och material. Jag förundrades över några flugspön hur sjukt lätta de var! Jakob kändes som ett litet barn på julafton :)
-
Fick just en trevlig överraskning av att Emma ska komma förbi snart :)
Snart blir det även jordgubb/hallontårta för Erics 24-årsdag i tisdags.
Nu sprakar elden i vår nya kamin. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0