Härlig helg!

Nu bär det strax iväg till Hjälmared igen!
Det har varit riktigt härliga dagar här hemma. Började med vila från min sickness. Besök hos Lisa påskyndade hela processen :) OK Stigen-festen igår va grejer den. Riktigt skoj! (Mitt och pappas lag vann tävlingen.. :P) Idag har det blivit morgon med scones (alltid rätt!) Jag och pappa joggade och tog in trimkontroller i skogen i Hörle. Alltså hösten är ju underbar! Ut i skogen med er!! Nu har vi fikat blåbärspaj.

Min snygg-syster i Thai!


Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att du haft en så bra helg. :)



Hur har det gått för mamma med fotoboken?



Bilden är tagen dagen innan jag blev bränd av dendära jellyfishen. Det var lite läskigt.

2010-10-03 @ 21:14:44
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Emma K

Min dator är tillbaka och levande igen.. JAAA



Kul de va att träffa dig lina.. Jätte skoj.

Kul du hade de i helgen.. Bra att du mår mkt bättre nu också..



Jag mår bra, hade en kanonhelg me marrevännerna.. Tillbaka i jkpg nu och tar nya tag med studierna..

KRAM KRAM

2010-10-03 @ 22:13:26
Postat av: Maggan

Kul att det blev ett stopp i Borås på väg till Hjälmared, ha en fin vecka! Kanske ses på torsdag!

2010-10-04 @ 10:19:27
Postat av: Lina

Oooo Lisa, den jelly fishen. Kan fatta paniken där! Mmm, ja du, strömmen gick hemma igår kväll så jag tror inte det blev så mkt med den där fotoboken...



Så skoj träffa dig Emma, härligt er vandring blev lyckad :) Kolla allhelgonnahelgen, värnamo!?



Ja, tack Maggan! Det var skönt att jag kunde sova hos er också. Tack :) Vi hörs innan torsdag! :)

2010-10-04 @ 13:13:26
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Lisa klar för paddling. Brölloppet på stranden var häftigt.

2010-10-04 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0