Bienvenue à Paris.

- Bonjour! Je voudrais une baguette, une croissante, une thé et deux café au lait.
- Tu voudrais un escargot aussi?
- ........ o_O
.
Härliga Paris, (vad jag fått höra av mor och far de andra gångerna vi varit där. ;)) Var några år sedan så ska bli riktigt skoj att åka dit igen.
Det blir att agera turister, dricka kaffe latte och förhoppningsvis endel shopping :)
Nu får ni öva franskan med namnen på lite frannish platser:
La Tour Eiffel, L'arc de Triomphe, Musée du Louvre,
Cathédrale Notre-Dame de Paris, Sac re Cur.
-
På måndag ska vi träffa francekusinen Mike. :)
La Tour Eiffel.

Verkar bli behagligt höstväder närmsta dagarna, julkänslorna får nog slå sig till ro ett par dagar. Men det gör inget, jag ska nog ta och tona ner på julhetsen. Kanske.
(dock sitter jag och lyssnar på julmusik nu.. Taylor Swift, the holiday collection :))
-
Love this pics med George Craig, Emma Watson och hennes bror Alex Watson, Burberry. Okej att det är engelskt. but it's just... Aaaaa :)


A bientôt, ciao ciao.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag o pappa köpte burberry parfym i England :) till han och mor så fick man en väska och den tog jag ;) haha. du är fin! hoppas ni får dey bra pusss

2010-10-30 @ 08:06:08
Postat av: Lina

Hej Tinus!!

Nae, gjorde ni, sammanträffande ;) Haha, go girl! Tack för ditt sms jag fick i morse :) Vi hörs under nästa vecka. puss!

2010-10-30 @ 09:21:17
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Trevlig resa för Er. Hälsa Mike från mig.

2010-10-30 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0