Bible evening.

Efter många, många tankar och funderingar har jag ju bytt linje nu, Bibel. Gått en vecka nu, och är verkligen kul och spännande! Klassen (23 pers) är väldigt mysig. Här kommer lite bilder från vår klassfest igår. Vi var hemma hos våra lärare Jonathan och Åsa. Det blev massa prat, skratt, marängswiss, te och lite spel.


Helsingborg-Sofia och Pite-Elina.
.

Södertälje-Julia, Skellefteå-Karolina (Sandström :)) och Pite-Ylva.
.

Jag och Lovisa från Borås. Båda vi + en till tjej, Johanna, började i klassen nu i måndags. :) :)
.

Hög koncentration. Vi spelade Med andra ord. Höjdarspelet :)
Kristianstad-Oscar, Asklanda-Petter, Vittsjö-Emma och Uppsala-Martin.

Blir lite ämnesrapport nästa vecka, så ni blir lite insatta i vad vi läser för något. :)
(åh, nu har jag ryckningar i en nerv övanför ögat, hur irri!)

Hinner jag inte uppdatera mer så ska jag iallafall till Stockholm på 25-manna i helgen! Ikväll var Maggan, Lennart och jag på Lights in Alingsås. Riktigt fin runda med olika belysta platser. Sen blev det mysfika :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina!

Trevligt med besök av Maggan o Lennart. Lycka till på 25-manna.

2010-10-08 @ 09:07:38
Postat av: Lina

Ja, så trevligt så :) Tack, tack! :) Tummis!

2010-10-08 @ 12:48:37
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Emma K

Hej



skönt att allt löste sig med byte av linje..

Hoppas detta blir bättre..



Roligt att träffa dig förra fredagen...

Saknar dig redan..

Puss och kram

2010-10-08 @ 13:16:08
Postat av: Maggan

Jättemysig kväll!

2010-10-08 @ 13:18:34
Postat av: Julia (Lisas kompis från SVF)

Såg här att du och Lovisa går i samma klass. Vad roligt! Hon är en gammal barn- och ungdomsvän till mig. Hälsa henne så gott från Julia Jelmbark. Fin blogg, förresten! KRAM.

2010-10-12 @ 18:15:02
URL: http://jelmbark.blogg.se/
Postat av: Lina

Å hej Julia! :) Å men vad roligt!! Jag ska verkligen hälsa från dig! :) Tack tack, din blogg är ju härlig! Diggar dina ROSA bokstäver! :D puss!

2010-10-12 @ 21:13:58
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0