Snö, foto och pyssel.

Oj oj. Jag upptäckte just att det är den 18:e idag. I varje block har jag skrivit 17:e.. 
A ja, nå väl. Känns bara som jag missat en dag.
Det snöade lite idag förresten :)
Petters uttalande när jag glatt utbrast att det snöade: "Den mest loja snö jag sett, som damm!"

Idag har vi börjat med en ny grej i kommunikationen. Vi ska ha fotokurs. Vi ska välja ett tema, sedan en bibelvers eller psalmvers. Sedan ska vi fota utifrån texten. Nästa vecka ska vi använda photoshop. Senare kommer våra små konstverk blir vykort. Jag, Petter och Sindi kom inte så långt på den vägen idag dock.


Alltså, dessa foton ska vi inte använda till uppgiften :P

Ikväll har vi arbetat i våra julmarknadsgrupper. Jag och Julia är i hantverksgruppen. Jag gjorde iallafall en tavla som jag blev nöjd med. Kommer ni kunna köpa den 4 december på Hjälmareds julmarknad :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Julmarknaden närmar sig. Hoppas att det ligger lite snö då.

2010-11-18 @ 22:55:13
Postat av: Lina

Ja, så ni får ta med mina SKIDOR! :D Du va snabb på å kommentera pappa! Tummis!

2010-11-18 @ 23:06:30
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0