Labb-Lina ;)

Inne på min andra vecka med naturkunskap b på distans. Det är verkligen mycket att plugga! I måndags sprang jag runt på området för att hitta grejer till en labb jag gjort under veckan. "Svinto i en petflaska". Hemma har man ju alltid tillgång till sånt! Ofta jag skulle köpt svinto hit liksom. Tur jag har ett herrgårdskök att gå till. :) I med en golfbollsstor urtvättad svintobit i flaskan. (noga 1,5 liter) sedan i med 1,5 dl vatten. Låt ligga där under 5 dagar och observera vad som händer... Jo då, det har varit väldigt spännande faktiskt! Jag lär ju vara den enda här i området som har ett hemmalabb iaf haha. I eftermiddags gjorde jag första provet också, tror det gick bra. Kändes så iallafall :) 


Check this out! Min labb efter 5 dagar!
(Vackra dalahästen är med för att piffa till bilden..)



Jo jag tycker såklart den är fett cool! ;)

I em har jag städat vårt hus och mitt rum. Sprungit runt Lilla Färgen. Det är verkligen fantastiskt vackert! Alltid i vilken väder det än är. Serri. Åååå! :D
Snön och kylan. wow wow wow!
Ikväll blir det tacos och imån antagligen skidor! Hoppas de spårar på golfbanan imån, annars får jag göra egna. Mamma har skickat med mina skidor och stavar med hennes jobbarkompis som åker till Alingsås ikväll, så bra! Åååå vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Härligt att du ska få pröva dina skidor, äntligen!

2010-11-27 @ 00:29:17
Postat av: Lina

Ja, äntligen! :)

Ha en fin dag Maggan!

2010-11-27 @ 09:24:52
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Kristina

Hejsan! Jag pluggar just nu naturvetenskap på distans och jag har gjort exakt samma lab, men kommer inte fram till ett bra resultat :/ har du något som skulle kunna hjälpa mig att få till bra svar på laborationsformuläret? Tack på förhand :)

2011-04-02 @ 16:10:13
URL: http://kanskekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0