Chicks switch.

Fredag innebär klädteman!
Dagens var... tjejer och killar byter med varandra.
Tack Petter för lånet av snygga kläder.

Yooooo! Kalle, Julius och Linus.
(Finally är jag iaf i killkläder när jag kallas för Linus. Pik till mamsen som har det namnet på mig ibland..)


Miniklassfoto.

Lite kul när vi var på Maxi nu i em. då Sindi kom på att jag glömt tvätta bort mitt "skägg". Haha. Men det hade slitits bort hyfsat under dagen som tur var. Annars hade föräldrarna i affären fått säga till sina kids att sluta titta konstigt på mig. "Titta inte på henne, hon har bara lite extra hår i facet".

Ikväll ska jag tävla i Borås. Natt-sprint vid och i Borås Arena. Ska bli skoj, hoppas det blir hyfsat torrt ändå..

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul påhitt ni har för er, hoppas allt funkar ikväll med orienteringen!

2010-11-12 @ 15:56:13
Postat av: pappa

Snabbt o säkert!

2010-11-12 @ 16:02:05
Postat av: Lina

Allt funkade kanon (förutom en "sten" inne i friidrottsarenan. (I verkligheten var det en plint..)Riktigt riktigt rolig tävling!

2010-11-13 @ 10:49:01
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: emma k

lina, asgarv från min sida..

haha, vilken kul idé...

kram

2010-11-13 @ 12:16:45
Postat av: Lina

Haha, Emma då ;) Du kanske ska införa det på högskolan oxå? :) ;) haha. puss!

2010-11-14 @ 01:14:14
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0