What a run! What a view and what a SURF!

WHAT A DAY! Wow! 
I morse hämtade jag upp Luke, sen körde vi de 20 minutrarna till Burleigh Head National Park, där det blev det löpning i fulla drag. Kul med hills för en gångs skull :D och sicken utsikt sen. Fatta att jag bor på detta underbara ställe! Efter löpningen hoppa vi direkt i i vattnet! Creeken! So nice. Där blev det lite 'dykning', flyta runt och allmänt filosoferande..


Burleigh head. Den gröna skogsdungen.

Efter löpning och bad åkte vi till Coolangatta för frukost. Bircher muesli och fruktsallad. Borde ni testa! So jammi! Jag brukar göra min egen bircher muesli some days :) Btw, hem till Luke och hämta surfbrädan :D Sen blev det surfing! :D Wiii! Utvecklingen går verkligen framåt! Nu blir teorin hur man svänger. Inte alls som snowboarding som man kan tro. Utan man styr brädan genom att puscha fötterna åt motsatt håll, beroende på vilket håll man ska. Jo jag fixade det! Oh wow! Sicken känsla!! och jag catchade vissa vågor helt själv, utan att Luke puscha. Impande. Å nu ligger jag på brädan och paddlar ut i vattnet, sitter å väntar på rätt våg. Sen paddlar jag framåt, framåt för att ta vågen i rätt ögonblick! Det är lite klurigt att veta vilken våg som är bra, och när jag ska börja paddla. Tur jag har Luke! + att han bär brädan till och från havet haha. Verkligen privatträning det här. Aldrig har surfing varit så kul som idag! UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: pappa

vilken fantastisk bild, vilken utsikt.

tummis pappa

2010-05-01 @ 14:52:41
Postat av: Lisa

Det låter verkligen härligt.



Kan du inte be någon ta några bilder på dig då du surfar? Luke kan ju göra det. ;) Haha

2010-05-01 @ 16:34:36
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Hanna o Katarina

Vi har vandrat på mossen idag. Det var minsann också fint.

2010-05-02 @ 14:16:26
Postat av: Lina

Härligt å höra att mossen är fin! Ska jag ta när jag kommer hem! :)

2010-05-02 @ 23:46:35
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Martina

Vilken underbar utsikt!! tänk om man hade en sån utsikt i Nydala ;) puss

2010-05-03 @ 11:54:53
Postat av: Lina

A de skulle va nåt va! lilla Tinus! <3

2010-05-03 @ 15:33:42
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: gunilla

Hej

Jag fattar inte när du jobbar? det händer hela tiden verkar det vara olika aktiviteter. Kul Njut i Värnamo blir det lugnare Kram mamma

2010-05-04 @ 22:16:17
Postat av: Lina

hej mammi!

Jo, det ar fullt upp hela hela tiden alltsa! Saa kul :D Idag har jag, Annika och Kerry varit pa Facific Fair shoopingcenter, nice :) Vi kom just hem. Ikvall blir det connect group med tjejerna :) Jag jobbar mandag, tis, ons morgon kl 6,30-8. mandag och tisdag em 15,40-laggdags. Typ det. Sen kor jag dem mellan annika och peter varannan sondag kl 17. men sen aker jag till kyrkan kl 18 pa sondagar.. pretty much that. Snart ses vi! wow :D <3

2010-05-05 @ 07:31:51
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0