Första dagarna hemma.

Tre dagar i Sverige.
Köldchocken blev inte så grym som jag trott.. 23 grader igår! I onsdags sprang jag och pappa i de härliga skogarna och senare gick jag, Lisa och min fina Martina på promenad, och mamma gjorde rabarberkräm. Igår var jag och Lisa på cykeläventyr, det var tea-party och på kvällen kom Christin hit! :D Det lite roliga med att komma hem igen är att jag ser mycket med andra ögon. Att (än så länge) är allt är så vackert här. Det är så vårigt, grönt och det finns blommor att plocka! I Australien är det visserligen grönt, men vilda blommor utmed vägkanterna fanns nästan bara på Tasmanien. Det är fint! Sverige är fint!
Borgen med pappa!

Vi sprang, och vi plockade vitsippor! Tänk att de väntade på mig! :)

Martina kom till mig!
Promenad med Martina och Lisa!


Liten julafton för mam, pap och Lill.

Aussi-reklampelare.. hehe.


Hornarydsvädret idag. Men regn är ju också fint..

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är kul att du är hemma <3 var så underbart att få träffa dig!! puss

2010-05-24 @ 08:26:34
Postat av: Lina

Tack min Tinus! <3 härligt att du oxå e hemma! :D Kul å träffas idag igen! och på onsdag på mammornas tjejträff!! å då blir det... sushi! :)

2010-05-24 @ 18:20:02
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0