What a wonderful world!

Sista kvällen på Tweed Coast. Oh what a night! Vad jag har skrattat och skrattat och skrattat asså! Helt crazy underbar kväll! hahaha :D Jag, Johan, Elin och Luke, what a gang! Började med thai food i Kingscliff. Servitrisen kom ut med en tallrik med fyra knivar och gafflar inlindade i servetter och satte den framför mig. Kändes som det skulle vara min food eller något. Lite märkligt men helkul situation haha. (Låter kanske inte så kul men det var det). 
Väldigt spontant fortsatte vi kvällen med att åka till Robina för Max Brenner.. Chokladplace jag velat gå till här i australien. Så när Luke började prata om det blev det: "SO LETS GO THERE!" och dit vi gick! Perfekt att jag hann med det också! Det blev crêpes med glass, banan och choklad. Eller de andra tog jordgubbar istället för den fina bananen.. De har en liten omedveten pakt sådär, på thai tog de alla samma mat igen.

Åh hå jaja alltså! Svårt att beskriva all lycka med dessa tre härliga vänner på en blogg sådär. Men det känns so sad att lämna dem. But I'll be back! Eller Johan och Elin kommer ju till Sverige igen, hehe. But I will be back for you Luke! and my other local friends! :D 
Väl hemma hos Luke blev det provning av de gyllene gummistövlarna ;D hahaha!!

Johan, jag och Luke!


So cute ;) :)

Kommentarer
Postat av: martina

Ha en fin hemresa vännen <3

2010-05-17 @ 08:31:01
Postat av: Lina

Tack Tinus! <3

2010-05-19 @ 17:33:22
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0