Sea World!

Forra torsdagen åkte jag och Emma till Sea World! Är en nöjespark med världens alla havsdjur, shower och lite åkatraktioner. Very nice! :D Sea World ligger 1 h norr ut här ifrån. Lite norr om Surfers Paradise. Emma är så himla cool! En äkta surfer chick!

Emma och några turister som leker med delfiner.


Valrossen och jag på SEA WORLD! haha


Piratshow. Häftigast var såklart när de åkte runt med vattenskotrarna! Wiiie å vad jag älskar jetskis! :D


Bergochdalbana! :D


Sen bar det av till nästa, "jet rescue". Satt man på små jetskis och åkte FORT. Very skoj! :D


Sea Lion show. Kul när sjölejonen gjorde som de mänskliga skådespelarna hehe.


Isbjörn!!


Vi klappade sjöstjärnor och stingrockor :)
Stingrockorna är inte alls som man tänker sig, aldrig vatt med om något mer slimigt än dem!!


Delfinshowen var no.1! Fortfarande förvånad över hur högt de kan hoppa! Häftigt när tränarna surfade på dem!


Sen åkte vi till Robina shoppingcenter och hittade morsdagspresent till Emmas mamma. Ett pussel! Så kul haha. Inte va man först tänker på kanske haha. Är ju toppen att morsdag i Sverige är efter den australiensiska. För nu kompisar, uppmanar jag alla att köpa ett pussel till era mammor! ;D

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lina

Bergodalbanan ser häftig ut. Testade du den?

pappa

2010-05-14 @ 09:53:09
Postat av: Lina

Jajamen! Den var häftig! :D

Tummis!

2010-05-14 @ 16:16:22
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0