Springbrook National Park.

Springbrook National Park med Luke. Kunde inte bli en bättre "sista-tisdag" för mig här i aussi-land! Vi bytte motorvägen mot en något mindre väg som skulle leda oss rakt ut i skogen och upp på berget. Enligt google-map alltså... Vägen blev mindre och mindre för att tillslut....

No road! hahaha. That was funny!

Inget annat å göra än att ta ett kort och sen bege oss ut på motorvägen igen, och därifrån följa de stora bruna skyltarna mot Springbrook National Park. Uppför serpentinvägen genom regnskogen tills vi kom upp på platån. Där blev det amazing look-outs, great waterfalls och cute rainforests! Härligt härligt!


Here we are!
Foto taget av en lite galen turist som skämtade om att springa iväg med min kamera.
Oj, oj vilket skämt lol. :P



View över Surfers Paradise.


Waterfall :)


Lite klättring..


Vattenfallet från annan look-out.


Luke, my no.1 adventure friend! (Delar 1:a platsen med Jessica :))


"An impressive outlook" -an impressive look-out diggar jag bättre. It's amazing here!


Å vad ser vi här!? Vad ser vi här!? Jooooo MOUNT WARNING!!! :D :D :D


Tredje stoppet blev Canyon Lookout!
Blev lite När och Fjärran resereportage med min kamera här haha.



It is soooo cool! I like, I LOVE!


View :D Crazy wow! :D

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilka vyer, det är bara så häftigt, även om jag inte sett just dessa vyer så har jag sett så mycket otroligt vackert o framförallt storslaget i detta underbara Australien

2010-05-12 @ 09:14:22
Postat av: pappa

Hej Lina

Verkligen häftiga löprundor du är ute på. Vilka fantastiska lookouter.

2010-05-12 @ 09:28:27
Postat av: Lina

Mmm sa haftiga och harliga platser!! Det ar helt FANTASTISKT!! ja Maggan du har ju oxo sett mkt av detta underbara land! :D Kom ihag ett besok pa Tweed Coast nasta gang! :D



Pappa, jag berattade for Luke om dina och mina look-outer haha ;D han tyckte det var valdigt kul haha. Det ar verkligen fullsapackat varje dag for mig har! haha! Aaaaaa va jag alskar det!! Fiskning idag var oxo harligt! hehe. :D

2010-05-12 @ 11:17:04
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt det verkar varit lina!:) du berättade ju om det igår, det är så kul att du lägger upp så mkt bilder så man kan föreställa sig ditt äventyrliga liv ännu bättre :D och önksa att man själv fick se allt det någon gång!

Pussar!

2010-05-12 @ 19:55:43
Postat av: Sara

Oj! glömde skriva att det var frå mig det förra..:)

2010-05-12 @ 19:57:26
Postat av: Lina

Hej sara!

A det var superharligt att skypa med dig!! :D Bilder gor mkt ja! Ar sa OTROLIGT fint har!! jag skulle kunna sitta och kolla pa landskapet har en hel dag! Jag blir lika forundrad hur vackert det ar varenda dag jag ar har! Guds gava till australien.. Eller hela kontinenten e ju ratt cool ;) STOR KRAM!!

2010-05-13 @ 13:10:43
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0