Cykeltävling i Salt!

I måndags kollade jag på en helkul cykeltävling i samhället Salt!
Battle of the boarder hette den, så var väl kamp mellan New South Wales och Queensland. Gränsen går ju precis här, i Coolangatta. 500 tavlande i olika klasser. De cyklade 30 minuter + 4 varv pa en bana i samhallet Salt. Ar nog annu mindre an Casuarina, men lika fint :) Sa kul att kolla cykeltavling igen! Stamning pa hog niva! :D


Cyklister och askadare.


Har hanger de sina cyklar.


Starten narmar sig.


Snart dags for slutuppgorelsen.


Till pappa. Cannondale! That's it! :D (det var inte den har jag sag och sms:ade om)

Innan jag akte for att hamta kidsen vid busstoppet kom Johan och Theo forbi och kollade cykeltavlingen med mig, kuligt :)



Kommentarer
Postat av: pappa

Verkligen härligt cykelland AUS. Så har de också Cadel Evans The world champion 2009. VM i Melbourne till hösten. Go for Cannondale

Tummis Pappa

2010-05-05 @ 22:45:58
Postat av: Maggan

Härligt med cykel Lina!

2010-05-06 @ 17:57:28
Postat av: Lina

Mycket cykel i Australien :) Harligt, harligt! och cykeltavlingen i Boras, det ar grejer det! Blir det till sommaren igen :)



Pappa! De olika cykelmarkena jag sag: Cannondale, Specialzed, Trek, Giant, cervelo, Bianchi, Scott, merida, Fuji, Bmc, Colnago, Jamis, Kuota, Time, Ripley, Pinarello, Devinci.

Manga, manga. mer och mindre kanda. :)

2010-05-07 @ 05:40:58
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0