Abu Dhabi!

Hej pa er!
Nu ar jag i Abu Dhabi! What a place! Sa himla coolt! Resan har gatt fint :) Av de 14 timmarna som flyget var, sov jag nastan 8! So nice! Nar jag var vaken blev det middag, kolla New Moon och the Princess and the frog. Sen frukost och halva filmen It's complicated. eller vaden nu heter. Ska fortsattakolla den nar jag flyger till Bryssel.

O jag har en asjobbig kille/man jamte mig. som vill ha min hjalp att skaffa en e-mail och facebook! Han kollar hela tiden vad jag skriver, tur han inte fattar svenska! haha. Han rranar typ ner hur manga  minuter jag har kvar vid datan har. 2 minuter. Hjalp. haha. Jag har intesett nagraaburkor an. Tog kort p tvaaraber i full uttkladnad innan. 25 min till det e boarding till Bryssel! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Martina

skönt att höra att det går bra för dig <3 pusss ha en fortsatt trevlig resa!!

2010-05-18 @ 08:39:51
Postat av: pappa

Hej Lina

Härligt att resan går bra.

Tummis pappa

2010-05-18 @ 10:47:18
Postat av: gunilla

HEJ!

Nu är du påväg hem, vi ses ikväll Mamma

2010-05-18 @ 12:09:18
Postat av: Lina

Resan gick verkligen jättebra! :D Nu är jag hemma!!

2010-05-19 @ 11:07:14
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0