5 Beech Lane, Casuarina i bilder.

Igår var jag ute och fotade åt er, mina kära läsare :)

5 Beech Lane
Casuarina NSW
2487 AUSTRALIA


Det är min adress, jag älskar post när det är till mig! :D
(Jo det är Beech Lane, och inte Beach Lane..)

Huset sett från min bilparkering.


Min lilla golf :)


Beach access 4, det är vi!


Havet.


En liten bänk. Den är på tog för hög!


Whiteroom, som de aldrig använder!!


Kitchen.
Alla fönster går att skjuta åt sidan, helt! Kan tro man är utomhus...


Kitchen från en annan view.


Poolen är lång! 20 meter. Andra bilden är bubbelpoolen..



Mitt rum som jag delar med Bre :) Min härliga dusch! Älskar den!!


Mitt badrum, fotat från mitt rum. Dörren som ni ser är en av ingångarna till mitt tv/mysrum.


Vad som hänger på mina väggar :)

Lukas lånade min kamera för att fota lite...

Jag bäddar min säng.


Entrén. No. 5!


Min andra bil ;)
Nae, Peters bil.. we love Porsche ;D Eller "special car" som de kallar den.. haha.


Färdigbäddat!
Till vänster min rediga ingång till rummet. Badrummet är en dörr till vänster i den här bilden.. Bakom ryggen när Lukas fotade är en vägg av fönster, oxå en utgång till poolen. Nice!


Idag skickar vi en STOR kram till min kära faster Maggan som har födelsedag!!! Wihoo! GRATTIS! :D Om en vecka kommer hon och hennes man, Lennart till Melbourne! :D hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

du ser ut att leva lyxigt i alla fall! :)va sa kul att traffa dig forra veckan. Ha det gott!

2010-03-11 @ 05:02:56
Postat av: Lina

Haha, jo det e verkligen fint här! :) Åh! Så härligt att träffa dig och de andra tjejerna! Så kul att vi kunde träffas en sista gång innan ni åker! :D

2010-03-11 @ 05:16:17
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Jonas Persson

Hej Lina.



Vilka fina bilder. Det ser verkligen härligt ut! Du verkar kunna hålla igång med träningen också. kul. Jag, Karro, mamma och pappa är i fjällen nu. Det är skönt att åka lite skidor.

Hoppas du får det fortsatt bra. Familjen hälsar!



//Jonas

2010-03-11 @ 08:38:37
Postat av: Martina

Åh, du ser verkligen ut att ha det gott och lyxigt som tusan! :) puss

2010-03-11 @ 08:58:57
Postat av: Lina

Jonas, va kul att höra från dig! Tack. A de har många roliga pass på gymmet, å så blir det ju endel löpning oxå! De har ett pass som heter "Triathlon Training Session" var på det förra fredagen första gången. Sjukt kul! Cykla, springa, simma. Mamma sa att Karro åkt endel längdskidor med Stina W. Va kul! Så härligt att ni är i fjällen :) Mamma berättade att ni skulle dit oxå, so nice! Hoppas ni har det riktigt skönt! Hälsa tillbaka till dina kära, kram Lina.

2010-03-11 @ 11:47:05
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Whiteroom. ;)

Är det där Björn Gustafsson hänger eller?



Det ser verkligen fint ut! :)

2010-03-11 @ 12:00:41
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Christin

Fettnice! :D

2010-03-11 @ 15:14:38
Postat av: Maggan

Tack kära Lina för dina hälsningar. Om en vecka är vi på väg. Ska bli så..... kul att träffas!

2010-03-11 @ 21:14:00
Postat av: pappa

Roligt att se lite mer av det fina huset och miljön runt omkring. Jag tycker poolen är verkligen häftig.

Simma lugnt.

2010-03-11 @ 22:03:40
Postat av: Lina

Lisa, vi använder ju det som sagt inte spec. ofta, men jag ska kika om han är där... ;)



Varsågod Maggan :) en vecka! Wiiiie!



Kul att höra dig genom telefonen när mamma och jagskypade :D hehe. Hörde du diggar poolen ;)



STOR kram till er alla från mig!!

2010-03-11 @ 23:39:09
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Emma k

hej lina



WOW vilken lyxvilla, ja tänker på svenska holywood fruar när ja ser detta... haha njut så länge du kan.



hoppas allt är bra med dig, ja ha haft en jätte fin helg med fint väder, glass på piren i solsken.. Plugg och vårputs på cykeln. :)



Imån börjar skolan igen.. Men våren är på väg så livet är underbart härligt.



Saknar dig, vi måste skypa snart:)

KRAM

2010-03-14 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0