Konsten att dela.

Så himla gulligt.
När jag håller på att bädda sängen, (tar en evighet här i australien! Stor säng och underliga lakan...) så kommer Lukas inspringande till mitt rum för att berätta att han hittat ytterligare 10 dollar. "Å har du, vart hittade du den?" fråga jag. "Vid tvättmaskinen.". När han visade mig var det visst ett silvermynt, en 10 cents. Men det spelar ingen roll i det här sammanhanget. Grejen var att han sen sa
"Du får den här, Lina. Jag har ju redan en sen innan, och det är ju inte rättvist om jag har två, och du ingen.."

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, vad gulligt! Läste ditt mail precis. Det roliga var att jag hörde att det ringde men låg kvar i sängen.. Nu blir jag arg på mig själv!! haha!! Men om du vill kan du ringa imorgon, så ska jag gå upp tidigare? :P pusss <3

2010-03-10 @ 07:20:57
Postat av: Lina

Åh min kära Tinus! Haha.

Du anar inte vad jag skratta när jag läste ditt mail precis! HAHAHA <3

2010-03-10 @ 07:44:26
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Vilken underbar kille!

2010-03-10 @ 11:32:12
Postat av: Lina

å Maggan, när jag såg att det var en ny kommentar tänkte jag faktiskt att den skulle vara från dig. Det skulle lika gärna kunnat vara du när du var liten (kan jag tänka mig :)) att du skulle säga nåt så fint :)

2010-03-10 @ 12:38:19
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Härlig liten kille Lukas. Det verkar vara trivsamma barn som du har hand om Lina. Det måste kännas bra för dig.

Ikväll blir det skidåkning i Borgen för mig och Eric. Fortfarande mycket snö kvar.

Kram från pappa

2010-03-10 @ 16:03:21
Postat av: Lina

A kidsen är sköna :)

Tack för era sms, härlig skidåkning förstår jag :) 5 varv. Go go! (Nu ska jag köra två vänner till familjen till flyglatsen, deras första aupair och hennes kompis. så det blir Lexus.. ;))

2010-03-10 @ 22:19:32
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0