I'm back, and you too! :)

Hej på er!
Nu är jag tillbaka i Casuarina igen! Tiden går så fort, och det känns som en hel evighet sedan jag var här sist!! Tänk att det bara var en vecka sen!

Helt underbart härlig semester med Maggan, Lennart och Linnea. :D Uluru var riktigt coolt asså. Stort, rött berg reste sig framför våra ögon i det annars relativt platta och öde landskapet! Det blev också en vandring i häftiga berget Kata Tjuta, aborgineskådning i Alice Springs, måndagen åkte vi till Ellery Creek -en liten sötvattenssjö med vatten från undre jorden omklätt av röda, stupade bergsväggar... ;) och Melbourne är ju Melbourne, behövs inte sägas så mycket. Princes route, park-rundan med Maggan, lite city och Starbucks. That's the most of it. :)

Ska snart uppdatera er med fler detaljer om veckan. :)
Pussar och kramar, Lina

Kanel har genomsyrat hela resan för min och Maggans del förresten! ;D We like!

Kommentarer
Postat av: Christin

Tiden går fort när man har roligt =) Härligt att höra att du har haft det så grymt bra! Kanel!? i gröten lr ;) Är hemma nu fram tills på tisdag så du få jättegärna ringa! Känns som om det var en evighetsen vi prata! Saknar dig Lina <3 Puss

2010-03-31 @ 15:14:40
Postat av: Martina

Härligt att du har haft det fint! =) ser framemot att läsa vad du har gjort. På lördag åker vi upp mot Norge. Kul att du gillade mitt brev, var kanske inget speciellt :) ta hand om dig vännen. saknar dig <3 pusss

2010-03-31 @ 16:24:47
Postat av: pappa

Hej Lina

Jätteskoj med en liten skildring av Er resa. Ser framemot att se lite bilder också. Jag och Eric kom precis hem från en cykeltur 41 km.

Ha det så bra Lina. Tummis från pappa

2010-03-31 @ 18:07:02
Postat av: Sara

Hej Lina!=)

Har precis haft emma och din syster hemma hos mig! de kom och överaskade, jätteroligt! =)

Härligt du verkar haft det på melbourne-resan!Det är så roligt att läsa om allt du gör! nu närmar det sig till att du kommer hem! du får njuta så länge du kan, ta vara på allt roligt!:)



Vi hörs! Puss o Kram!

2010-04-01 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0