Hard work work!

Hårdjobb nu.
Jag har totalorganiserat och städat kidsens rum! Nu är det tänkt att de själva ska fortsätta hålla ordningen... Är ju enklare när de ser hur rent det kan/ska vara! Egentligen skulle den förra aupairen göra detta, men icke.
Ångrar nästan jag inte tog kort innan jag städade. Såå stökigt!!

Lukas rum.




Jemmas rum.



Ska bli spännande att se hur det kommer se ut om en vecka, eller imån... Nae, jag tror på mina kids! Det kommer se precis lika fint ut! :)


Bre! Lukas lånade min kamera igen.. ;)
Hon håller också på att städa och organisera sin garderob... stor är den som ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Martina

åh, vad mysiga deras rum ser ut! jätte fina! puss

2010-03-12 @ 12:50:35
Postat av: Lina

Hej min tinus! :)

jo, de e faktiskt väldigt mysiga.

puss till dig <3

2010-03-12 @ 13:10:32
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Ordning och reda ska det va. Var sak på sin plats.

2010-03-13 @ 08:44:13
Postat av: Lina

jajamen! Det diggar vi! ;)

2010-03-14 @ 03:27:48
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0