Watersports :D

Ännu en toppendag här i Casuarina!
Fattar inte vilken tur jag har, men jag hoppas att jag kommer inse det mer och mer snart.
Det funkar jättebra med familjen här, vilket är det viktigaste. Jag har ett gym runt hörnet med massa roliga träningsklasser, simbassäng och gymgrejer. Havet precis jämte mig. Bre och Jemma hängde med mig till kyrkan på fm igår, halleluja kul! Alla var jättetrevliga och sån härlig kyrka! På kvällen var jag där igen på ungdomsmöte. Very good och nice people :D
Idag, idag efter kidsen gått till school, jag och Bre vatt på två yoga-klasser, fått min första lön, då träffade jag Luke och kompisen (kommer aldrig ihåg vad han heter) från kyrkan iaf, för jetski på Tweed River! Såååå härligt!! Sist jag åkte vattenskoter var dagen innan julafton på Nya Zeeland 1998. Var lika häftigt som jag kommer ihåg det! Men soooo nice att friska upp minnet! :D Jag körde oxå wakeboard för första gången i mitt liv. :D Kom upp på 4:e och på 5:e gick det redigt, redigt bra! Kul kul! :D Efter de här timmarna kändes det i benen ska jag säga, som jag ridit en häst! Bre tyckte inte jag skulle ha nog med tid till jetskin så hon lovade ta kidsen en stund efter skolan, och jag handla på vägen hem. Så snällt av henne :) Kvällen har flytit på rätt lugnt. Läxa med Lukas, fixa  lite med middagen och såklart, hänga en maskin tvätt :P

Wiiiiiii! Så kul!! hahaha!


There we go!! :D Luke och jag.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Härligt, härligt!!!

2010-02-22 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0