Photos!

Nu har jag fått en kabel så jag kan ha internet på min laptop :) Fattar inte varför det trådlösa inte funkar, men detta är ju bättre än ingenting :D Dessutom finns uttag för det på mitt rum :)

Först ska jag bara tacka Adam, som efter jag hade åkt tog sig till stan för att besöka statsbibblan, rekommendation från mig haha. Skickade bildbevis till mig :) Haha

Statsbibblan i Melbourne igen :)

Nu kommer lite foton från min första vecka här uppe :)

Som jag sa, 11:e gången! Lucky jag bytte väska med mamma och pappa haha.
Fattar inte hur mycket saker man kan ha.


Nice pool. Mitt rum och toalett är fönsterna till höger.


Mitt rum. Å kolla min lilla kontroll på dörren :)


Jemma! Hos vännerna igår.


(Hon leker haj) haha.


Beachen :)


There you go.

Nu ser ni iaf lite hur det ser ut här uppe! Jo då.. det ser ju fint ut haha.

Det mest underbara idag hände två gånger :)
Okej en annan riktigt nice grej var ju frukosten på hotellet, youhurt och massa, massa fruktsallad mmmmm :)
Men de andra två är att springa barfota på beachen, å sen eftersom man har bikini under träningskläderna är det bara att hoppa i havet, sen upp till huset, i i poolen och sist in genom dörren rakt in i duschen! Fatta härligt! :D
Är väl en av orsakerna att min hemlängtan minskade drastiskt haha.

Imån börjar jag arbeta på riktigt här.. väcka kidsen 6,40, de ska duscha, klä på sig skoluniformera, äta frukost, jag gör lunchlådor, sätter upp Jemmas hår, gå med dem till bussen. Så ser morgonarna ut typ.
Sedan så... då ska jag och Bre på yoga! Ska bli så sjukt kul! 8,30-9,30 är yoga, sen har vi lite morgon coffee or something sen 10,30-11,30 ska vi på nästa yoga. Spännande spännande! :D

Kl 15,45 hämtar jag kidsen vid bus stop, sen får vi se vad som händer ;) Eller förresten, tror de ändrat sin tennis till måndagar nu haha. Då ska vi nog dit direkt efter skolan. Tur jag började skriva detta så jag kom på det haha.

När jag berättade för Bre och Peter i morse att Johanna och Elina ska resa upp på östkusten nu sa de att de gärna får bo här hos oss! På tisdag ska jag hämta dem i Surfers Paradise! Ska bli såå härligt!! Kanske jag hinner träffa Anna i Surfers oxå! Hoppas! :D

Kommentarer
Postat av: emma k

Hej lina..

Wow vilket ställe du hamnat på, ser så bra ut.

Kul att du snart träffa johanna och elina.

Me mig är de bra, fullt upp med praktiken. De är fortf kallt ute och nu har även isen lagt sig på vättern, riktig vinter men ja börja tröttna, vill hellre ha sommar och sol som du ha det!!



Lycka till med barnskötarjobbet.. kram emma

2010-02-14 @ 19:14:31
Postat av: Katarina

ja det låter ju som om du ska jobba riktigt hårt. Flera yoga klasser på en dag, jobbigt.....



2010-02-15 @ 08:40:04
Postat av: Lina

Hahaha, jo det låter väl jobbigt! :P Speciellt när vi körde Body Combat på kvällen oxå! ;)

2010-02-15 @ 11:19:29
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej!

Nu har vi kommit till Bangkok vi har installerat hos pa ett toppen hotell. Jag och Lisa tog ett dopp i swimingpoolen pa 16e vaningen. Har varit pa stan nu ar trotta efter en natt pa taget. Stor kram mamma tanker pa dig

2010-02-15 @ 11:36:37
Postat av: Lina

Hej mammi!!

Härligt ni kommit till Bangkok nu :) Jag har verkligen noll koll på vart ni har varit på för olika platser, har bara hört namnen och vädersträck ju haha. Ska bli kul när jag kommer hem att kolla på alla era foton! :) I helgen får vi skypa!!!! :D Imån kommer johanna och elina! :D Bamsekramar från mig till er!! <3

2010-02-15 @ 11:57:24
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0