Julfest på Hjälmared.

I måndags kväll hade vi julfest på Hjälmared.
Var otroligt tjejigt på Smedjevinden hela eftermiddagen. Hår, smink, kläder. Haha.
Kl. 17 samlades vi i herrgården för det finaste julbord jag sett. :)
Så duktiga de är i köket med food och servering.
"Ja! De har gröna bönor!" utbrast jag. :) Infört det på julbordet här hemma nu också. 
,

Vackra tjejerna Sindi, Ylva och Anna.


Stiliga bordsgrannar jag hade!


Julbord.


Hej hej! :D

Senare på kvällen samlades vi i aulan för framträdande av cabarégruppen. Allsång.
Genomsalta hallongrottor. Annat fika. Ringdans och disco, yeah! ;D

Petter och Martin. :)


Jag och Julia. :)


Nu tändas tusen juleljus. Till fjärde versen tände vi fina tomtebloss.


Fantastiska vänner, en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Petter

Kul att du la upp så många bilder från kvällen, så bra att någon tar kort när man själv alltid glömmer :P Var flitig med bloggen nu under lovet :D

2010-12-23 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0